Time to go back

Aloha
 
Är fortfarande sjuk med jättehemsk hosta, och idag när jag vaknade hade jag 39.5 graders feber, så mår inte jättebra som ni kanske förstår ): Efter att ha checkat ut och varit vid Waikiki Beach någon timma tog Tim och jag taxi till Honolulu International Airport, tog typ 45 min och sedan fick vi säga hejdå till varandra ): Känns så sorgligt att lämna Hawaii och alla man har träffat efter att ha förälskat sig i Maui och Oahu och haft the time of my life under två veckor. 
 
Flighten var drygt fem timmar lång, men i och med att jag förlorar tre timmar pga tidsskillnaden var klockan nio när jag landade. Lyckades sova några timmar på planet iallafall så det var skönt. Hämtade upp min väska och sedan blev jag hämtad av min värdmamma :) Väl hemma berättade jag lite om Hawaii för mina värdföräldrar (barnen sov ju) och sedan fick jag ta itu med packningen, har två stora resväskor, en carry-on och en ryggsäck att få ner alla mina grejer i, hade ju packat i princip allt innan jag åkte på min resemånad men det tog ändå ett bra tag att fixa så jag inte hade någon övervikt. Gav bort ännu mer kläder, lotion, solkräm, parfymer mm.. När jag äntligen var klar somnade jag, var helt slut. 
 
 

Kommentera här: